Question: 
<p class="rtejustify"><em>018.00н. есептілікті жіберуге мүмкіншілік болмайтын жағдайлар туындайды, өйткені Салық төлеушінің кабинетінде «Жүйелік қате» деген хабарлама шығып тұрады, «Салық төлеушінің СЕӨЖ» Клиенттік қосымша арқылы жіберуге тура келеді. Бұндай жағдайда қайда жүгіну қажет және жағдайды қалай шешуге болады?</em></p>
Answer: 

Салық есептілігін, сонымен қатар 017.00, 018.00н. есептілігін толтыру және тапсыру бойынша техникалық мәселелерді шешу үшін, СЕӨЖ/СТК Пайдаланушыларға қолдау көрсету қызметі жұмыс істейді (адресі sonosd@mgd.kz). Мәселемен баяндай отырып, өтінімді қалыптастыру, және көрсетілген мекен-жайға Көрсету қызметіне жолдау қажет.