«Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының Кодексін (Салық кодексі) қолданысқа енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 57-4 бабының ережелері микро және шағын бизнес субъектілерін 3 жылға босату сыртқы экономикалық қызметті (бұдан әрі - СЭҚ) жүзеге асыратын салық төлеушілерге қолданылмайды.

Кәсіпкерлік кодексінің 24 бабының 3 тармағына сәйкес заңды тұлға құрмаған дара кәсіпкерлер және жұмыскерлерінің жылдық орташа саны бір жүз адамнан аспайтын және жылдық орташа кірісі республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің үш жүз мың еселенген мөлшерінен аспайтын, кәсіпкерлікті жүзеге асыратын заңды тұлғалар шағын кәсіпкерлік субъектілері болып табылады.      Жұмыскерлерінің жылдық орташа саны он бес адамнан аспайтын немесе жылдық орташа кірісі республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті

Салық органы хронометраждық зерттеп-қарауды жүргізу туралы шешімді уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен, салық төлеушінің тіркеу деректерінде көрсетілген орналасқан жері бойынша және (немесе) салық салу объектiсiнің және (немесе) салық салуға байланысты объектiнің орналасқан жері бойынша шығарады.

Салық органы кешенді немесе тақырыптық тексеру жүргізіп отырған салық төлеушімен (салық агентімен) операцияларды жүзеге асыратын тұлғаларды салық органының осындай операциялар туралы қосымша ақпарат алу, көрсетілген салық төлеушіні (салық агентін) тексеру барысында туындайтын мәселелер бойынша операциялар мазмұны мен фактісін растау мақсатында тексеруі қарсы тексеру болып табылады.

         Қоршаған ортаға эмиссиялар үшін төлемақы бойынша салықтық міндеттеменің орындалуын қоспағанда (жылжымалы көздерден шығатын ластағыш заттар шығарындылары үшін қоршаған ортаға эмиссиялар үшін төлемақы бойынша салықтық міндеттемеден басқа), салық органы жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының салық заңнамасы, сондай-ақ орындалуын бақылау салық органдарына жүктелген Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасы нормаларының орындалуын тексеру салықтық тексеру болып табылады.

Да, могут. Согласно Указа Президента Республики Казахстан от 26 декабря 2019 года №229 «О введении моратория на проведение проверок и профилактического контроля и надзора с посещением в Республике Казахстан» на проведение проверок по основаниям, предусмотренным Уголовно-процессуальным кодексом, действие моратория не распространяется.

Оценка степени риска для отбора на налоговую проверку осуществляется в соответствии с пунктом 2 статьи 141 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года,  Приказом и.о.

В соответствии с пунктом 3 статьи 24 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан субъектами малого предпринимательства являются индивидуальные предприниматели без образования юридического лица и юридические лица, осуществляющие предпринимательство, со среднегодовой численностью работников не более ста человек и среднегодовым доходом не свыше трехсоттысячекратного месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете и действующего на 1 января соответствующего финансового года.

 Салық кодексінің 19-бабы 1-тармағының 10) тармақшасына сәйкес мемлекеттік кірістер органдары Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген құзыреті мен міндеттеріне сәйкес мәмілелерді жарамсыз деп тану туралы сотқа жүгінуге құқылы.

 Салық кодексінің 116-бабы 6-тармағына сәйкес салық төлеуші салықтық берешекті өтеу туралы хабарламаға шағым жасаған жағдайда, мерзімінде орындалмаған салықтық міндеттеменің орындалуын қамтамасыз ету тәсілдерін қолдану шағымды қарау нәтижелері бойынша шешім шығарылғанға дейін тоқтатылмайды.

Яғни, мемлекеттік кірістер органдары салықтық берешекті өтеу туралы хабарламаларға шағым жасау фактісіне қарамастан, мерзімінде орындалмаған салық міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз ету тәсілдерін қолдануға құқылы.

 

 Салық кодексінің 48-бабы 7-тармағының 3) тармақшасына сәйкес талап қоюдың ескіру мерзімі мемлекеттік кірістер органдарының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымды қарау нәтижелері бойынша қабылданған шешім орындалғанға дейін ұзартылады.

Яғни, камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағым беру кезеңіне шағым беру мерзімін ұзартуды ескере отырып, мұндай хабарламаны орындау міндеттемесі тоқтатылмайды.

 

 «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 48-бабы 2-тармағына сәйкес талап қоюдың ескіруінің жалпы мерзімі - бес жыл.

Сонымен бірге, Салық кодексінің редакциясына сәйкес оны қолдану күші 2020 жылдың 1 қаңтарынан бастап, шағын және орта кәсіпкерлік үшін талап қоюдың ескіру мерзімі 3 жыл болатыны көзделген.

Салық органы жазбаша шешiмді:

-           Хабарлама толық орындалмағанда;

-           Негіз ретінде дәлелдемелерді растау құжаттар ұсынылмаған

жағдайларда шығарады.

Камералдық бақылау нәтижелерi бойынша анықталған бұзушылықтар туралы хабарлама салық төлеушіге (салық агентіне) салықтық есептілікте бұзушылықтар анықталған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде мәлімет үшін жіберіледі.

Камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны белгіленген мерзімде орындамау Салық Кодекстің 118-бабына сәйкес салық төлеушінің банктік шоттары бойынша шығыс операцияларын тоқтата тұруға алып келеді.